torsdag, oktober 19, 2006

Nu får du f*n blogga!

Det var orden som stod i ett anonymt e-post idag.

Okej, jag fattar vinken, men tyvärr så blir bloggning på beställning sällan bra. Inte av mig i alla fall.
Det får bli en slags lista...

1. Mamma, bli frisk nu. Länge!
2. Elin kan cykla. Kul!
3. Utbildningsvecka - kul men tufft! Är helt slut i huvudet när jag kommer hem.
4. Blev 4 på Selma-turren i måndags.
5. After work på fredag - god mat och några öl står på schemat.
6. Jag är såååå trött på stora, klumpiga och dryga företag. Skall det vara så jävla svårt att hålla det man lovar, eller åtminstone höra av sig. Ingen nämnd, ingen glömd.
7. Musik är skönt, särskilt 3 doors down och Kaspers. Funkar bra till mitt humör...
8. Städhjälp skulle jag inte säga nej till. Svart eller vit, vem bryr sig...
9. Ny flugan bland politiker är att anmäla varandra till polisen, KU, skatteverket, radiotjänsten, AA and you name it... patetiskt är vad det är.
10. Sveriges sämsta förening - trafikförsäkringsföreningen. Byråkratiskt och totalt utan sunt förnuft. Jag som trodde jag hade upphört mig att förvånas över försäkringsbranschen.

Inga kommentarer: