torsdag, januari 18, 2007

Resultat av matcherna hittils

Match

Tjohoo

F****N!

Resa till Karlstad. Bra hotell och bra pris.

1

0

Bilen fick bärgas till verkstad från P-huset i Karlstad.

1

1

Vi fick ta tåg hem.

1

2

Jag fick hämta bilen i Karlstad och betala massor av kr!

1

3

Resan till Falun gick kanonbra. Duktiga ungar.

2

3

Julafton var skön. Lugn och faktiskt lite snö.

3

3

Nyårsafton var lite småförkylt men i bra sällskap.

3

3

Bilen krashade igen. Fjädring gick av!

3

4

De beställda delarna till bilen kom inte fram på utsatt dag.

3

5

Grannen hade vägarna förbi och kunde hämta delarna.

4

5

Uttaget från pokersiten krånglar. Undrar om jag får mina pengar alls?

4

6

Hela familjen är däckad. Hosta och feber.

4

7

Elin och Alva får egna rum!! Glädjen är stor.

5

7

Strömavbrott i 4 dagar. Och sjuka. Timingen är prefekt.

5

8

Elins kalas närmar sig med ljusets hastighet. Inget är gjort hemma och alla är sjuka. BLÄ!

5

9

Nu åker jag hem!

6

9


Tjohoo - F**N! 6 - 9

Just nu ligger F**N! före i serien men det är som vanligt i denna eviga sport; allt kan hända!
Personligen hoppas jag på att Tjohoo tar sig förbi inom kort och därefer tar ledningen stort.
Men den som lever får se! ;-)

Inga kommentarer: