måndag, mars 03, 2008

Sorry!

För två minuter sedan damp ett halv-argt mail ned som antydde att jag borde blogga om jag nu har en blogg...

Det äger nog sin riktighet så det är väl lika bra jag börjar med ursäkterna..

Jag har under en längre tid vacklat om att byta jobb eller inte. Till sist valde jag att stanna kvar, vilket nu känns skönt att ha bestämt sig. Men jösses vad det slukar energi att stå mellan två jobb! Så det lär dröja innan jag gör den resan igen. Fast om ett tillfälle dyker upp är det bara att köra, men jag letar inte aktivt nu.

Sportlovet var en höjdare! Hela familjen turades om att vara magsjuka, en för alla - alla för bluuurff..

I skrivande stund är jag liggandes till sängs på hotell Continental i Stockholm. Imorgon skall jag till http://www.skl.se Och köra en presentation om samverkan i Dalsland. En timme har jag på mig. Så lång presentation har jag inte. Jag får väl dra några av Elins Bellman-vitsar...

Bästa hittils var fredag till söndag då Lillemor och jag åkte upp till Stocholm. Vi tog in på Hotell Foresta på Lidingö. Jävligt nice!
När vi stod som bäst och njöt av utsikten av skärgården från vårt panoramafönster dunkade det på dörren. In kommer en kypare med champagne och jordgubbar doppade i choklad!
Så himla gott, eller för att citera min mammas standardfras 'så himla mysigt!'.
Tack för den fina presenten farsan!

Lördag shoppade vi loss som tokar och avslutade kvällen med thai-middag med min bästa vän Freddan och hans tjej. Det var trevligt men det är ju för tråkigt att man blir trött så fort klockan passerar halv nio på kvällen. Nä, festprissar kan ingen anklaga oss för att vara...

Nu ska jag knipa några timmars sömn och sedan vill jag att tisdag går fort och lätt för jag längtar hem nu!

Inga kommentarer: