söndag, september 24, 2006

Tack alla ni som donerat till min mc, tack,

Jag borde vara nöjd. Egentligen är jag nöjd.
Jag satte in tidigare i år 350 bagare på Poker Stars. Nu tog jag ut ca 4.000 kr och köpte en motorcykel för dem. Du förstår säkert att det inte är något nytt och superfräckt man får för den slanten men jag är oerhört nöjd med min Suzuki GSX 400. Jag fick tom med en manual, hur bra kan det bli!

Nu är den inställd i farsans garage för vinterförvaring så jag har gott om tid att skaffa lämplighetsintyg och allt sådant kringkrafs som behövs för övningskörning. Ser fram mot våren redan nu :-)

Gällande pokern är jag inne i svacka och har förlorat alla större turneringar som jag verkligen haft bra chans i. Spelat bra och åkt ut på bad beats. Just nu så pallar jag inte det och får ta en paus annars kommer jag bara spela bort de slantar jag hittils kämpat ihop. Så det blev en motorcykel istället. Men likt förbannat grämer jag mig över senaste bubbleplatsen där jag alltså blev en plats från att kvala in till Malmös fina turnering. Två kungar på handen och en lustig snubbe som täcker mig med ynka 2000 i marker synar min allin med J8 i spader. Han sätter stegen direkt på floppen, knekt i topp.
-"Nä, jag ä int bitter" som han speedwaykillen säger....

Inga kommentarer: