torsdag, juni 19, 2008

[MEAD-SUOMM-AAR]

Igår kväll gick jag och la mig rätt pizzed!
Fuzzballen spelade blågulingarna pinsamt kass, eller som Barbro sa "de förtjänar inte att gå vidare". Farsgubben och Barbro har avskaffat sin TV för länge sedan. De tyckte att reklamen var kul! Farsan garvade gott åt Eniros lilla troll som hoppar ut från flygplanet. Själv är jag rätt trött på reklamen.
Nåväl, etter värre var att jag spelade en pokerturnering där sajten hade slängt in 2000 pund extra bara för att det är EM. Jag hade hyfsat flyt och när det verkligen gällde får jag också en dåre som synar. Han kan bara vinna om han lyckas med konststycket att få in 3 och 4 på turn och river. En så kallad runner-runner. Självklart gör han det och swooop så var jag ute!
Jag brukar ta mina utdragningar med gott mod men här blev jag riktigt förbannad! Ja ja, det har gått över idag men inte bra tt gå och lägga sig irriterad och sur.

Barnen och jag kom på en sång i bilen på väg till dagis. Elin skall skriva ned den under dagen för att sedan publicera den i sitt "Kullbergsblad". Det blir väl en "sommarspecial" eller något sådant :-)

Jag ser det regnar, jag ser det regnar, det var väl tråkigt, blä blä!
Nu är det sommar, nu är det sommar, det syns på vädret, blä blä!
Vi skulle bada och sola, leka och äta glass
Nu är vi inne o lägger pussel, ser på TV, det är ju kass!

Have a nice Midsummer all!

Inga kommentarer: