måndag, januari 05, 2009

07:12 första måndagen 2009

Året har inte börjat särskilt lysande. Förkylningen (eller vad det nu är) som började innan jul verkar trivas alldeles förträffligt i min arma kropp. Igår låg jag till sängs hela dagen och mer där till. Vaknade klockan 04:25 idag och hade f*n i mig ont överallt.
Men på ett bättre sätt liksom. Jag hoppas det är "skavsår" för i så fall borde jag var på väg tillbaks. Men det känns långt borta ändå.

Är det någon som har något tips på bra kur som inte innbär:

- Kan Jang (har dragit i mig två sådana flaskor. Funkar ju jättebra...)
- Friggs echinacea (smakar f*n och tror jag blev sämre av det)
- ABCDE-vitaminer med smak av apelsin.

Inser i skrivande stund att jag inte baljat kaffe på 3 dagar. Skall jag fortsätta med kaffefastan eller skall jag hinka i mig en termos? Det får jag fundera på medan jag går och snyter mig.
Igen.

Inga kommentarer: