måndag, januari 05, 2009

Hörru Fransson




















Du vet den där avlagda mobilen du skulle få låna. Jag paketerade in den och satte den i bilen för att köra till posten och skicka den till dig. Men bilf*n har inte rubbat sig ur fläcken sedan flunsan satte klorna i mig. Så mobilen ligger där ute i kylan alldeles själv. Det har varit ruskigt kallt också. Idag plågade jag mig ut och ruskade igång i gamla Berra. Lite kinkigt men gick igång själv. Så nu är bilskrället uppvärmt men din mobil lär behöva en vecka i ugnen eller något sådant... Fast jag är fullt övertygad om att den fungerar när du får den och få den skall du, det lovar jag. Vilket år som helst...

2 kommentarer:

David sa...

ojojojojoj det är hemskt snällt av dig det här!!
sen påminde anna mig om att jag har 3abbonemang, och att det ska vara en speciell sorts telefon till det...

Bege sa...

Hur speciell ska den vara?
Räcker det inte med frostat glas och iskall look? Och så är den obunden. Tror det tom är 3G i den. Kamera med förstås, rätt hyfsad, tar bara coola bilder...