tisdag, juli 21, 2009

Saw Ant

Kidzen bad mig köra dem till deras farmor. Då gjorde jag det. Det regnade till Ludvika. Ursäkta mig, det var fel. Gud var bakfull och spydde ut sin magsäck över hela Sverige. Snacka om dålig tajming. Hur som helst så strande vi vår U-167 klockan 02:00 utanför Farmors dörr klockan 02.07.05. Alva vaknade till och kramade farmor och Mats. Glad och lycklig. Elin var helt "väck". Jag ledde in henne och farmor hejade och Elin svarade, båda lika lyckligt ovetandes om att den andre kommer aldrig minnas detta möte...

Nästa dag började med en storartad frukost. Tog lite tid innan den var på plats dock men det var inte så konstigt då farmor och hennes gubbe kom hem efter en veckas semester ungefär 3 timmar innan vi anlände. Men när vi fått i oss den så promenerade vi i omgivningarnar i flera minuter och då tog jag kameran med mig. Den har jag med mig överallt nu för tiden. Det mesta blir skit men en och anna blir hyfsad..

Inga kommentarer: