lördag, mars 20, 2010

Är jag den ende som tycker Skavlan är trögt?

Jag fattar inte hur denne mannens program kan vara så poppis? Det är osammanhängande, fast de tycker de nog inte själva. De tycker antagligen att de har en röd tråd mellan gästerna. Så smarta så.
"Så du har knarkat?"
"Knarkat och knarkat, jag gjorde en dum grej..."
Skavlan vänder sig till en annan gäst.
"Dum grej ja. Du är forskare. Berätta!"
"Så otroligt kul att du frågar. Jag forskar i dumhet. Visste du att norrmän inte alls är dummare än svenskar?"

Ja, sådär håller det på. Små korta ögonblick då det glimrar till för att effektivt dödas av ett lappkast.

1 kommentar:

david sa...

håller med!!
Nu såg jag iofs inte detta avsnitt, eftersom jag gav upp efter att han behandlade thorsten flink så illa, och när han hade världens mest berömde tatuerare i studion så var den bästa frågan han kunde komma på: "Gör det ont att tatuera sig?"
Han är ju helt världsfrånvänd! Nidbild av en norrman.
Herregud.