måndag, juli 10, 2006

Lite bakgrundsfakta...

De två postningarna innan är resultatet av det researcharbete som jag lade ner under kursen. Den första artikeln är Marias iställe för min eftersom hennes helt enkelt blev bättre. Min var mer av redovisningskaraktär.

Panelkungen.. det finns hur mycket som helst om honom. Jag lyckades på den korta tid jag lade ner få ihop ett digert material om honom. Mannen är ett fenomen!
Jag kan tyvärr inte återge alltihopa men här är några länkar samt en av de gamla artiklar som finns. Tyvärr hade jag inte tid att skanna in allihopa. Skall dessutom passa på att tacka för hjälpen jag fick på Svalövs kommun, mycket snällt av er att ställa upp i mitt snokande.. ;-)

Gustav i radion (realmedia)
Artikel i DN (jo, den handlar faktiskt om Panelkungen...)
Artikel i Skånskan (gammal)

Inga kommentarer: