tisdag, april 08, 2008

Körslaget - beväpna dig med Nokia!

Häpnadsväckande vad korkat av den där Porseryd. Om det nu inte var hela planen att göra programmet känt och sig själv genom att sms:a skitsnack rätt ut i etern?

Kan inte säga annat än att jag lider med både Brolle och Porseryd för jag tror att Porseryd faktiskt har missat att skilja på sin roll som privatperson och arbetstagare. Han visste mycket väl att det han sms:ade skulle läggas ut på Alex blogg men antagligen tänkte han att det är ju bara på skoj, kompisnivå, det vet alla.

Man bör tänka lite längre än så även om han har rätt, åtminstone har han inte helt fel. Jag bloggar här som privatperson men jag är ju inte så korkad att jag helt öppet skriver om allting som ryktas och verklien sker i min omnejd, särskilt då på arbetsplatsen. Jag är noga med att inte peka ut personer på känsliga ämnen för det kan bli förbannat galet!


Till sist, men inte minst, gillar jag att Brolle inte kan nås för tillfället. CITAT: Men han är uppe i Norrland nu och vilar. Han vill ha en ledig dag, och det respekterar jag, säger Tobias Ödman (Brolles agent) till Aftonbladet.

Va! Är det inte härligt! Det är också min första tanke när jag tar mig en ledig dag, "en tur till Norrland, det går ju fort och lätt...."

Inga kommentarer: