fredag, maj 30, 2008

Dålig tajming!

Äntligen fredag och trött som en hel indianstam.

Kört till Göteborg varje dag, varit på mässa och semiarium, sedan hem igen via bilkö...
Mässan hette Vitalis och har som slogan "Mötesplats för IT inom hälsa, vård och omsorg". Mycket upplysande för mig som bara gått på IT-mässor. Men om jag går nästa år vette katten, just nu är jag rikitigt mätt på det. Och då ringer en säljare upp mig och tycker att jag skall gå på deras mässa i oktober som handlar om IT inom vård och omsorgen...
Det blev ett kort samtal.

Imorgon får jag gäster som jag själv bjudit hit. Två gamla kompisar och deras kids, vi ska leka i gympahallen, grilla korv och sånt. Blir nog kul men jag har inte städat ett skit hemma :-(

Rapport kommer senare om detta evenamang!

Inga kommentarer: