torsdag, augusti 28, 2008

En lista

Jag har förstått att som bloggare skall man lägga ut listor på sånt man som bloggare tycker är bra eller kass.. Helst en gång i veckan, minst 1 gång i månaden...

Nåväl, jag tänker i inte listor men läser gärna andras men nu är det dags!
Så kära läsare (alla fyra), nu kommer Jonas lista, the one and only!

1. Inte ha ont i nacken
2. En orgasm förlänger livet
3. Motorcyklar kan man nog inte ha för lite av
4. Med en Soda Streamer blir livet bubbligare
5. Min fru och mina barn är egentligen på plats nummer ett men inte förrän nu kom jag på dem...
6. Hur kul blir det inte att åka till Riga med mina gamla kompisar (f*n, varför intalade jag mig själv att listan skulle skrivas rakt upp och ned, denna är ju helt klart en höjdare!).
7. Buell
8. Inte vara så arg på mina goa kidz (skum punkt men den dök upp i min ostrukturerade hjärna så då fick den komma med)
9. Vad gör mina syskon nu för tiden? (HEY! Hur gammal är jag? Är det dags för en kris?)
10. Äsch

Nästa vecka lär jag ut hur man tillverkar plättar av en överkörd igelkott.
See ya!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du sa inte att det var en topp-10lista jue. Bara en lista på 10 saker. *Lättare att färklara för frugan när hon läser:)*