lördag, januari 30, 2010

Undrar om jag kan få jobb hos Obama nu?

Mäktig propagandaapparat - det är jag det!
Att filma mäktiga pampar och framhäva deras bästa sidor – mitt liv i en ask.

Ganska imponerande va?

Nä, jag har inte filmat i något propagandasyfte, ingen visste om det heller för den delen.

Ungefär hur smart är det att hoppa på mig på bloggen utan att först kolla upp fakta?

Som jag sagt förut, jag tycker de tar upp bra frågor men de gör det så oproffsigt.


Så utan att bli långrandig kan jag i alla fall säga att det var tio år sedan jag arbetade på Telestugan.
Ungefär 3 månader hann omtalade kommunchefen vara stugchef innan den lades ner.

Glad var jag inte, det är väl det snällaste man kan säga att jag tyckte om det beslutet.

En politiker från moderaterna verkade kunna göra vad som helst för att få bort kommunalrådet på den tiden.

Riktigt så är det inte nu, eller
?

Inga kommentarer: