onsdag, april 28, 2010

Texten till slush puppie

Vet inte varför, men ibland åker inte texten in i bloggen när jag mailar in i den. Den ligger i skickat så jag ser ju att det gått iväg. Ja ja, här is den missing text...

Ikväll har jag varit teknisk assistans för kommunfullmäktigemötet.  
Det var nog 10 år sedan sist, förra gången gällde det Telestugan.  
Det var mycket personliga påhopp den gången mellan politikerna. Idag  
tyckte jag nog att politikerna lugnat ned sig men nu finns det publik  
med också. Och med det sagt så är det svårt att beskriva mötet.  
Men ni vet dom där maskinerna som vevar runt is, eller vad det nu är,  
med en bild av en glad hund på tanken. Att titta på färgerna som  
slurpar runt är liksom bättre än att dricka den. Fast å andra sidan  
får man rätt kul tunga. Så är det att vara med på KF.
Va? Fattar ni inte?
Inte jag heller. Jag kanske får gå dit igen...

Inga kommentarer: