fredag, februari 11, 2011

Jag är skeptisk

Då är det officiellt, Pyttemjuk och Nokia skall ta över världsdominansen på mobilmarknaden.
Här kan du få reda på mera, om du orkar eller har svårt för att somna. LÄNK.

Varför är jag så skeptisk då? Det står Nokia på typ varannan mobil som trycks upp mot örat. Det är just det som är problemet. De flesta som använder Nokia använder dem endast som mobiler. Vill man hänga på ansiktsboken, blogga i bussen, spela Angry Birds eller somna till vågornas kluckande på grekisk strand - ja, då är det iPhone eller Android som gäller.

Så om de skall stå Nokia på mobilerna i fortsättningen så måste dom komma på något fenemonal-fantastiskt coolt och briljant! Jag tror dock de är för sent ute.
Trist, jag hoppas jag har fel. Faktiskt.

2 kommentarer:

David sa...

Ja, det hade faktiskt varit kul om det verkligen hände...

Anonym sa...

Då får det får bli Eye-Phone från Futurama.