söndag, maj 09, 2010

Nattsudd


Ont i magen.
Öl hjälper inte (heller).
Provar en till.
Lyssnar på brorsans (David) "spotify". Äntligen något vettigt med Ansiktsboken.
Fast jag hade förstås kunnat ringa honom och snackat till mig hans "playlist".
Men det är så osportsligt!
Vi bröder träffas max 3 gånger om året och då optimeras tiden till att håna varandra (det är det manliga beteendet för att tala om för en annan nära manlig släkting att man älskar honom) så inte har vi tid till att snacka bagateller som musik, sprit och fruntimmer.
Skit!
Kom just ihåg att farmor fyllt år i dagarna.
Inte för att hon kommer ihåg det men farsan lär väl påminna mig "någon gång" under vår mc-tripp nästa vecka.
Är rätt spänd på den faktiskt.
Farsgubben och jag på en 1000+kubik touringhoj under ca 1.800 mil på 3 dagar.
Packning? Nja... (hade det inte varit lättare att de talade om vad man FICK ha med sig?).
Sa jag att jag har ont i magen och att öl inte hjälper?
Men jag provar en till och spelar lite musik från brorsan "mys"-lista.
Kan bara bli bättre!

Inga kommentarer: