söndag, december 14, 2008

Foton


Elin har börjat med handboll. Hon tycker det är jättekul och spännande. Tränat tre gånger och sedan blev det match. Målvakt var roligast att vara tyckte hon. De spelade tre matcher och vann den sista. Det var roligt men hon undrade var alla cheerleaders var någonstans? Det undrade jag också då.... :-)









Jag har inte hunnit fixa med bilderna från Cypern men denna tyckte jag var skön. Och jag håller med Alva. Jag vill åka till varma solen igen nuuuuuuu!
















Idag kom Walter och hälsade på! Åhhhh, sån söt krabat han är. Hur charmig som helt och inte ett dugg rädd för mig!
Lennart, Anna och David var förstås med men vem bryr sig om dem :-)
"Vi!!!" skriker Elin och Alva och leker med sina nya julklappar som de fick av dem. Dockor från Hich school Musical, eller [Higgin skjoool] som Elin säger. Mycket omtyckt, bra val där julklappsinköpare Anna.

1 kommentar:

Anna sa...

haha ja det va roligt o hälsa på er. Å va bra att dom gillade klapparna=)