fredag, januari 23, 2009

Stacka Bo!

Någon Bo har tagit över mitt gamla mobilnummer. Han mailade mig idag.

Hej Jonas!
Det verkar som Telia har klåpat sig..
Jag köpte ett kontantkort i December,och fick ditt nummer.Jag får en helvetes massa
samtal och SMS,som du missar.Ja' pratar med Telia på
måndag,,P.S. din morsa hälsar,hehe!

Bosse Motala
Ha'Re'!!

Så morsan och alla andra som inte uppdaterat adressboken i era mobiler, gör det nu!
Ta bort mitt mobilnummer och ring mig till arbetet så blir det på min mobil. Bra va?

2 kommentarer:

David sa...

det låg en jättefin mobiltelefon och väntade på mig när jag kom hem igår!!! vad otroligt snäll du är! ....men jag har ett klantigt 3-abbonemang, så jag får den inte att funka... segt..
men tusen tack i alla fall!!
david

Bege sa...

Verkar märkligt. Den är obunden och skall funka med vilken operatör som helst.