tisdag, januari 27, 2009

Undrar vad Barbro hittar på snart?



















Läser till min fasa att någon konstnär spelat koko och efter slagsmål med poliser blivit inlagd på hispan. Allt i konstens namn. Kommer ihåg att det var någon läskig kvinna som stod och pissade på ett golv i någon utställning och någon annan konstnär gör en "kupp" och slänger sig fram och fångar upp hennes kiss i en kaffekopp. Den hittade jag bild på men jag vill minnas att det var någon jeppe som gick naken i koppel och voffade på människor, urinerade med benet lyft och luktade folk skrevet. Den bilden hittade jag inte. Lika bra det.

Och det säger jag bara, skulle det komma några snoriga konstnärs-kids och läsa porr på Alvas dagis så får de f*n i mig aldrig gå ensamma om kvällarna igen.

Är det någonstans i den statliga budgeten man kan dra in hela klabbet, utan att det kommer knorras från mig, så är det på denna kulturella åkomma.

Inga kommentarer: