söndag, oktober 25, 2009

Jag är överbevisad.

Under min vecka då jag var sjukskriven hade jag tråkigt. För att bryta tristessen började jag odla skägg... Nu har flera släktingar och annat löst folk proklamerat högt och tydligt, "Men guuud vad lik du är farsgubben din". Jag har inte riktigt tagit det på allvar, jag menar, hur kan unga och vackra jag vara lik den gamlingen? :-)

Men efter kalaset hemma hos broder Mikael, som fyllde 30 år (just det, den lille pajsaren blev 30!) så tänkte jag att jag får väl ta och fota av gammelman och helt sonika klippa och klistra i fotoprogrammet. Herre du jistanes, vad skall man säga?
Lillemor fnittrade och sa att jag skulle skicka bilden till mina bröder med hälsningen, "Vi skall alla den vägen vandra...".

6 kommentarer:

Björn sa...

Huhjeda mig! det är ju bara näsan som inte stämmer. Undrar hur det skulle se ut med resten av brödraskaran.

Bege sa...

Ta var sitt foto där ni står 2 meter från kameran på kvällen inomhus. Lite "omninljus" samt en taklampa 1 meter bakom så blir ljusförhållandena hyfsat lika. Skicka till mig så fixar jag det.. :-)

babban sa...

Jag väntar med spänning på att få se resultatet :D
Alla som ser er på min bild här på jobbet säger att ni måste vara lik pappa för mig liknar ni tydligen inte alls.

Nonna sa...

Fantastiskt lika, så häftigt att veta att om du sköter dig bra kommer man att se ut som pappa Lars om en 20 år så där!!
Till lillasyster kan jag säga att Björn ju är jättelik henne med mina ögon sett!
Nonna

Anna sa...

wooaaa sjuukt! jag såg inte först!! undrar om jag är så lik mams eller papps? skojig bild hur som helst.

gumpan sa...

ooaaa det är nog bara den goa uppnäsan från mig....
kram mamsen