onsdag, april 14, 2010

Tur jag är hemma idag

Hur fint väder som helst. Alva och jag kurerar oss och tur är väl det för annars hade jag tagit hojen till Bengtsfors idag (möte) och lika säkert som man säger amen i kyrkan hade jag blivit vrålsjuk av en sådan tur...

Inlägget igår uppgav till en kommentar om att Kip Drordy visst har vänner på Facebook.

I övrigt håller strulet sitt fasta grepp i mig. Det är tokmycket bollar i luften och jongleringsförmågan är inte på topp just nu. Börjar dock se en liten ljusning på den fronten.

Just det! När jag ringer någon numera på Iphonen kör jag i stort sett alltid röststyrningen. Jag har hittils inte varit med om någon mobil som man inte måste aktivera och konfigurera röststyrningen. De har fugerat olika bra förstås. Snacka om förvånad it-nörd när det bara vara att säga "ring Kalle mobil" och Iphonen ringde upp...

Inga kommentarer: